Urnik vadbe za lokacijo Naklo

6:00 BOOTCAMP*

18:00 SHAPE STEP
19:00 BODY TONING
20:00 BARRE PILATES

*Termin se začne izvajati ob zadostnem številu prijav.

15:30 PILATES po službi *
18:00 PILATES
19:00 BOOTCAMP
20:00 HIT

*Termin se začne izvajati ob zadostnem številu prijav.

18:00 JOGA PILATES
19:00 MIX
20:00 FITNESS BOXING

17:00 PILATES po službi*
18:00 FITNESS BOXING*

19:00 BOOTCAMP
20:00 TRX (vadba s trakovi)

*Termin se začne izvajati ob zadostnem številu prijav.

18:00 FITNESS BOXING*
19:00 MIX
20:00 BARRE PILATES

*termin bo aktiven ob zadostnem številu prijav.

18:00 BODY TONING *
19:00 FITNESSBOXING
20:00 JOGA

*Termin se začne izvajati ob zadostnem številu prijav.

logo

Na lokaciji v Naklem so prostori za skupinsko in individualno vadbo.
Koncept studia, za razliko od masovneg fitnesa, omogoča kvalitetnejše izvajanje vadbenih programov, pri delu  s skupinami do 8 ali 10 vadečih pa lahko vzdržujemo strokovnost, varnost in osebni pristop med samo vadbo.

Vsakemu vadečemu omogočamo svetovanje, testiranje in spremljanje napredka tekom sezone. Nudimo tudi prehransko svetovanje, individualne treninge (kot uvajanje v skupinsko vadbo), ter posvete.

Z veseljem pomagamo najti primeren vadben program za vsakega posameznika, s vprašanji pa se lahko obrnete na: info.fitlifestudio@gmail.com ali nas za nasvet povprašate na recepciji.

Obisk vadbe je možen samo s predhodno prijavo. Zaradi omejenega števila mest in načrtovanja treningov že tretjo seozono delujemo po sistemu predhodne prijave na vadbo. Prijava na vadbo je mogoča na recepciji, po telefonu ali preko emaila.

Tekom sezone se bo poleg rednega urnika vadb izvajalo tudi več tečajev in delavnic.
Različne tematike iz področja pravilne vadbe, uravnotežene prehrane, hujšanja in zdravega življenjskega sloga bodo dopolnilo h redni vadbi, skupaj pa bomo iz fitnes vadbe ustvarjali zdrav življenjski slog.

Vadba na lastno odgovornost.

Udeležba na vadbenem terminu je mogoča le po predhodni prijavi.

Prijave na vadbo sprejemamo najkasneje do enega dneva pred razpisanim vadbenim terminom na email naslov ali telefonsko številko v okviru delovnega časa.

Odjave od vadbenega termina sprejemamo do enega dneva pred razpisanim vadbenim terminom na email naslov ali telefonsko številko. V nasprotnem primeru se obisk upošteva kot veljaven. *

V času vadbe je potrebno skrbeti za čistočo v vadbenem prostoru, skrbno ravnati z opremo in se primerno obnašati.

*Ne velja za izredne primere.

Vadbene zvrsti

Vadba primerna za različne starosti, telesne pripravljenosti in okuse z enim ciljem: vzdrževati aerobno vzdržljivost in oblikovati mišice na zabaven način. Sestavljena je iz aerbnega in anaerobnega dela treninga in prepleta različne vadbene zvrsti. Vsak trening je drugačen in z izvajanjem vaj z lastno težo, uporabo različnih pripomočkov, sestavljen v smiselno celoto, ki se zaključi z body&mind programom (s pomočjo katerega se umirimo, počasi ohlajamo, naredimo nekaj dobrega za svoje sklepe, hrbtenico in sprostimo stres).

Vadba je primerna za: oblikovanje postave, izgubo telesne teže, splošno počutje

Funkcionalna intervalna vadba v zadnjih letih osvaja množice in predstavlja trenutni trend v skupinski vadbi. Trening po postajah z uporabo različnih pripomočkov (TRX, Kettlebell, proste uteži, medicinke, elastike itd.) in dodanimi izzivi bo navdušil vse, ki iščejo razgibano vadbo, ples in aerobika pa jih ne pritegneta.

Vadba je primerna za: oblikovanje postave, izgubo telesne teže, splošno počutje

Visokointenzivna vadba bo pritegnila tiste, ki že dalj časa obiskujejo vadbo ali treniranjo kak šport. 30 minutni vadben program zajema naprednejše vaje, od vadečega zahteva hitrost in moč, zato ga odsvetujemo začetnikom. Pogram visokointenzivne vadbe se lahko pohvali z metaboličnim efektom na telo, saj je metabolizem v pospešenem delovanju še kar 48 ur po vadbi.

Vadba je primerna za: oblikovanje postave, izgubo telesne teže

Vadba na stepu bo dvignila vaš pulz, ki tekom vadbe ne bo padel, intenzivnost pa se bo stopnjevala skozi različne kardio in krepilne vaje. Ob glasbi boste oblikovali prav vse mišične skupine (noge, zadnjico, trup in roke), uporabljali manjše vadbene pripomočke in se zabavali. Shape step ni klasična aerobika in od vas ne zahteva plesnega predznanja. Primerna je za začetnike, kot tudi za napredne vadeče, saj je tekom vadbe na voljo več različnih variacij vaj.

Vadba je primerna za: oblikovanje postave, izbubo telesne teže, splošno počutje.

Anaerobna vadba z uporabo palice in uteži je primerna za vse, ki želijo očvrstiti telo, oblikovati mišice ali svoji redni aerobni vadbi (tek, plavanje, kolesarjenje) dodati anaerobni trening. Krepilne vaje ob glasbi za vse mišične skupine lahko z dodajanjem bremena poljubno prilagajate svojim zmožnostim.

Vadba je primerna za: oblikovanje postave

Body&Mind vadba s katero krepimo center (globoka trebušna mišica, medenično dno, stabilizatorji hrbtenice), ohranjamo gibljivost hrbtenice in sklepov, izboljšujemo koordinacijo in zavedanje telesa. Umirjena vadba je primerna za vse, ki želijo najti protiutež hitremu tempu vsakdana in stresnemu načinu življenja.

Vadba je primerna za: oblikovanje postave, izboljšanje telesne drže, povečanje gibljivosti, lajšanje napetosti v mišicah

Intervalna vadba, ki vključuje elemente boksa. Pri vadbi ne gre za medsebojno pomerjanje, tekmovanje ali borbo. Udarce uporabljamo za aktivacijo rok v vadbo, ter da aerobni del vadbe popestrimo z elementi tega, vse bolj priljubljenega športa.

Vadba je primerna za: oblikovanje telesa, izgubo telesne teže, izboljšanje vzdržljivosti.

Barre Pilates je vadba, ki prepleta elemente pilatesa, joge in baleta. Ne gre za plesno vadbo, primerna je tako za začetnike, kot napredne vadeče in vse starostne skupine.

Vadba je primerna za: oblikovanje postave, izboljšanje gibljivosti, izboljšanje telesne drže.

Joga je Body&Mind vadba, ki z skozi redno prakso asan (telesnih položajev) posameznika vodi do boljše gibljivosti in moči, bolšega poznavanja telesa, zavdanja. Raztezanje, sproščanje in dihanje so glavni elementi vadbe. Vadba ima na telo antistresni učinek in lajša mišične napetosti in z redno prakso odpravlja nepravilnosti telesne drže.

Vadba je primerna za: povečanje gibljivosti sklepov, raztezanje mišic, ozaveščanje dihanja in telesa samega

Kontakt

KONTAKTIRAJTE NAS

Cesta na Okroglo 1a
4202 Naklo

DELOVNI ČAS

  • Ponedeljek – Petek
  •  7.00h – 19.00h
  • Sobota
  • 8.00h – 12.00h
  • Nedelja in prazniki
  • Zaprto


*Obvezno